Nog één nachtje slapen... - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van annejorinde - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen... - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van annejorinde - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen...

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg

06 Mei 2009 | Spanje, Sevilla

Waaa.. dit was het al weer bijna! Nog maar één half dagje school te gaan en dan krijg ik mijn certificaat en is het afgesloten! Dan nog een grote afscheidsavond met diner (in ons inmiddels tot op stalkende hoogte favoriete restaurant), drankjes bij de rivier en nog een laatste kans om onze dansmoves te showen in één van de clubs. Wauw... Koffer al gepakt (en uiteraard weer een dodelijk serieus overgewicht), vanmiddag de laatste dingetjes regelen en dan... Ben ik weer thuis!

Mijn vlucht vanuit Madrid is gecancelled, dus ik moet daar 4.5 uur wachten. Ik heb gelukkig gehoord dat het een groot vliegveld met veel winkels is (alsof ik nog niet al genoeg had uitgegeven) dus ik vermaak me daar wel. Nu is de exacte tijd van aankomst op Schiphol dus 18.25: ik verwacht een fanfare met zeedieren in roze rieten rokjes, heel Schiphol oranje en geel geschilderd en mijn favoriete bloemen uitgestrooid over de hele weg naar huis. Dankuwel. ;)

Ohjee, de bel. Op naar mijn laatste lesje dan maar... snif.

¡HASTA PRONTOOOO!:D

  • 06 Mei 2009 - 09:51

    Madelon:

    Hi Anne,

    Geniet van je laatste dag in Spanje, heel veel plezier vanavond! Wij zijn blij dat je weer deze kant opkomt, Nandi is al dagen aan het aftellen! Zie je hopelijk snel weer hier aan de thee zitten.

    Dikke kus, Madelon

  • 06 Mei 2009 - 11:36

    Nandi:

    Aaaaaaah kan niet wachten!!!

  • 06 Mei 2009 - 16:30

    Nadine:

    Eindelijk!!! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

Actief sinds 31 Jan. 2009
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 90492

Voorgaande reizen:

15 Februari 2009 - 07 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: