Had ik al AAAAAA!! gezegd..? - Reisverslag uit Bussum, Nederland van annejorinde - WaarBenJij.nu Had ik al AAAAAA!! gezegd..? - Reisverslag uit Bussum, Nederland van annejorinde - WaarBenJij.nu

Had ik al AAAAAA!! gezegd..?

Door: Anne

14 Februari 2009 | Nederland, Bussum

Nou, daar gaan we dan bijna. Koffer is al ingepakt (correctie: hij staat op springen door een dramatische overschrijding van 10 kilo op het toegestane gewicht van 20 kilo), nu nog de laatste dingetjes pakken, regelen, kopen, opruimen, bekijken, uitzwaaien.. En dan op naar España!
Ik moet zeggen, sinds gisteravond zijn de zenuwen mijn buikje behoorlijk komen tarten. Maar die zijn vast zo weg zodra de eerste Spaanse zonnestralen zich laten zien! (en weer terug als ik, na een uitputtende tocht van twee verdiepingen met een koffer ter grootte van een koelkast, voor de deur van mijn gastgezin sta en in mijn opperbeste Spaans mezelf enigszins sociaal over wil laten komen)
Kortom: er zijn een heleboel avonturen op komst! En die ga ik allemaal proberen hier bij te houden (en in het boekje van Clau, en in het boekje van Paulien en Berna, en op hyves, en via mailtjes.. Spaans leren? Van de cultuur genieten? Feesten? Heb ik daar tijd voor dan?)

Aaanyway... Gewoon lekker af en toe op deze blog kijken dus en schroom niet om mij al jullie verhalen te mailen/smsen/krabbelen enzo! Want dat ik daar heerlijk in bikini aan het zwembad op het dakterras van mijn school lig (ghehe) betekent niet dat ik jullie in dat kouwe kikkerlandje niet ga missen! Dusss alle avonturen van lekke banden tot foute jongens tot mislukte baksels tot gehaalde tentamens: verblijd mij! Dan doe ik dat ook en is het net of jullie allemaal een beetje bij me zijn.

Nu ga ik mijn zenuwen maar eens onder controle krijgen (Aaaaaa!!) en genieten van mijn laatste dagje (Aaaaaa!!) in Nederland.
Tot over drie maanden! (Aaaaa!!)

• 15 Februari 2009 - 10:37

Nandi:

Aaaaaaa ik mis je nu al!

• 15 Februari 2009 - 12:13

Daphna:

Ik ooooooooooooooook!

Nan, we moeten een steungroep opzetten..;)!

• 15 Februari 2009 - 20:54

Loes:

I will see you in Madrid! :D

• 15 Februari 2009 - 20:54

Loes:

I will see you in Madrid! :D

• 16 Februari 2009 - 12:14

Rosa:

En, al genoten van de zon? Hoe was de vliegreis? Ik ben benieuwd!